Zákaznické centrum
Zákaznické centrum poskytuje profesionální a kvalitní péči všem svým zákazníkům.
Rádi bychom Vám představili referentky našeho Zákaznického centra.
S čím se na nás můžete obrátit?
- Přijímáme a zpracováváme objednávky a vaše požadavky
- Poskytujeme informace o dodacích termínech
- Informujeme zákazníky o nevykrytých objednávkách
- Podáváme odborné informace o portfoliu produktů
- Přijímáme a vyřizujeme reklamace
- Přijímáme požadavky na záruční a pozáruční servis
- Navštěvujeme naše zákazníky
- Pravidelně zjišťujeme spokojenost našich zákazníků
Titulek

Zákaznické centrum můžete kontaktovat každý všední den od 8.00-16.00.
Jak mohu objednat zboží?
Každý všední den je možné odeslat objednávku do 14.00 hodin na adresu prodej.cz@bbraun.com, zboží dodáme do 48 hodin od objednání.
Zavoláme Vám zpět
Pokud se referentky Zákaznického centra věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, rádi Vám co nejdříve zavoláme zpět.
Podněty ke zlepšení, pochvaly
Cílem naší společnosti je poskytovat služby nejvyšší kvality.
Pokud máte jakýkoliv podnět na zlepšení, budeme rádi, pokud nám, ho sdělíte. Byli jste s naší službou spokojeni? Dejte nám o tom vědět.
Reklamace
Rádi děláme vše správně, napoprvé, tak, aby byl náš zákazník vždy spokojený. Pokud se nám cokoliv nepovedlo, rádi to napravíme a zajistíme okamžitou nápravu.
Co dělat když
Chci Vás kontaktovat
napište nám na ***