Zákaznické centrum

Rychlé vyhledání produktu

Vybrat kategorii nebo podkategorii

Zákaznické centrum B. Braun poskytuje profesionální a kvalitní péči všem svým zákazníkům

Tým Zákaznického centra B. Braun


S čím se na nás můžete obrátit?

  • Přijímáme a zpracováváme objednávky a vaše požadavky
  • Poskytujeme informace o dodacích termínech
  • Informujeme zákazníky o nevykrytých objednávkách
  • Podáváme odborné informace o portfoliu produktů
  • Přijímáme a vyřizujeme reklamace
  • Přijímáme požadavky na záruční a pozáruční servis
  • Navštěvujeme naše zákazníky
  • Pravidelně zjišťujeme spokojenost našich zákazníků 

Kontakt

Kontakt

Po - Pá 08:00 - 16:00

Tým Zákaznického centra

Tým Zákaznického centra

Rádi bychom Vám představili referentky našeho Zákaznického centra.

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Kdy mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Zákaznické centrum můžete kontaktovat každý všední den od 8.00-16.00 na telefonním čísle +420 271 091 333.

Jak mohu objednat zboží?

Každý všední den je možné odeslat objednávku do 14.00 hodin na adresu prodej.cz@bbraun.com, zboží dodáme do 48 hodin od objednání.

Když se nedovolám, zavoláte mi zpět?

Pokud se referentky Zákaznického centra věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, rádi Vám co nejdříve zavoláme zpět.

Mohu podat podněty ke zlepšení?

Cílem naší společnosti je poskytovat služby nejvyšší kvality.
Pokud máte jakýkoliv podnět na zlepšení, budeme rádi, pokud nám, ho sdělíte. Byli jste s naší službou spokojeni? Dejte nám o tom vědět.

Jak mohu podat reklamaci?

Rádi děláme vše správně, napoprvé, tak, aby byl náš zákazník vždy spokojený. Pokud se nám cokoliv nepovedlo, rádi to napravíme a zajistíme okamžitou nápravu.

Často kladené dotazy

Zákaznické centrum můžete kontaktovat každý všední den od 8.00-16.00 na telefonním čísle +420 271 091 333.

Každý všední den je možné odeslat objednávku do 14.00 hodin na adresu prodej.cz@bbraun.com, zboží dodáme do 48 hodin od objednání.

Pokud se referentky Zákaznického centra věnují zákazníkům, kteří se dovolali před Vámi, rádi Vám co nejdříve zavoláme zpět.

Cílem naší společnosti je poskytovat služby nejvyšší kvality.
Pokud máte jakýkoliv podnět na zlepšení, budeme rádi, pokud nám, ho sdělíte. Byli jste s naší službou spokojeni? Dejte nám o tom vědět prodej.cz@bbraun.com

Rádi děláme vše správně, napoprvé, tak, aby byl náš zákazník vždy spokojený. Pokud se nám cokoliv nepovedlo, rádi to napravíme a zajistíme okamžitou nápravu.

-odkaz-

Katalog služeb

Katalog služeb ke stažení

Popis Dokument Odkaz
Katalog služeb
pdf (1.0 MB)

Reklamace