Pro vaše klíčové slovo nebyly nalezeny žádné výsledky.
Obsah
Byli jste úspěšně odhlášeni.
Ještě nejste registrováni?
Pro vaše klíčové slovo nebyly nalezeny žádné výsledky.
Obsah
Pro vaše klíčové slovo nebyly nalezeny žádné produkty.
Produkty
Chcete sdílet naše nadšení? Přidejte se k nám!
Hledáme talenty napříč obory, ale se společným zápalem pro práci, která má smysl: chránit a zlepšovat zdraví lidí. Podílet se na ní znamená čelit novým výzvám, stejně jako umět rozpoznávat příležitosti.
B. Braun Medical je součástí německého nadnárodního koncernu B. Braun, který zaměstnává přes 66 000 zaměstnanců v 64 zemích světa. Českému a slovenskému zdravotnictví dodáváme již od roku 1993 špičkové zdravotnické materiály, lékařské přístroje, technologie a služby.
Díky širokému portfoliu výrobků a služeb má B. Braun Medical silné zázemí na centrále společnosti, v obchodu i v servisním centru.
Pražskou centrálu Skupiny B. Braun CZ/SK najdete v moderních kancelářích The Park na Praze 4 nedaleko obchodního centra Westfield Chodov. Zde zajišťujeme marketingové, personální, logistické, finanční a další služby.
Níže můžete zjistit jak naše kanceláře vypadají, jaká je naše pracovní doba a jaké benefity nabízíme.
Kanceláře máme organizované formou open space. Disponujeme také řadou zasedacích místností, které mohou zaměstnanci využít pro jednání s externími i interními klienty. Při obědu nebo přestávce na kávu využíváme společnou jídelnu nebo některý z našich coffee poitnů. Denně jsou k dispozici čerstvé svačinky. Zaměstnancům dále nabízíme parkování zdarma v prostorách garáží The Park.
Pracovní dobu máme pružnou. Přítomni v kanceláři nebo na home office jsou naši zaměstnanci od 9:30 do 14:30 a pak necháváme na nich, jestli začnou ráno v 7:00 nebo skončí v 14:30. Zajímá nás pouze počet odpracovaných hodin na konci měsíce. Práci formou home office nabízíme 2 dny v týdnu, kdy jeden z těchto dní je vždy pátek.
Místo stravenek jsme zavedli stravenkový paušál, který je proplacen společně se mzdou. Na oběd si v B. Braun můžete zajít do některé z mnoha přilehlých restaurací a bister přímo v komplexu The Park.
V B. Braun jsme sportovně aktivní a rádi podporujeme dobročinné projekty. B. Braun několikrát do roku organizuje interní kampaň Plníme sen pohybem, do které se mohou zaměstnanci přímo zapojit. Vysportované kalorie pak společnost převede na finanční pomoc pro vybrané jednotlivce, kteří se ocitli v životní tísni.
Jsme hrdými držiteli ocenění Czech Stability Award. Toto ocenění, které nás řadí mezí 100 nejúspěšnějších firem na trhu, pro nás neznamená pouze uznání výsledků naší poctivé práce, je i důkazem toho, že pracovat pro nás má smysl a že i my chceme ty nejlepší a nejúspěšnější z vás.
V B. Braun neustále pracujeme na posílení pozice společnosti na trhu, a proto jsme organizováni dle struktury našich zákazníků.
Obchodní strukturu přizpůsobujeme nemocničnímu i ambulantnímu trhu, a i pacientským skupinám, abychom zákazníkům a pacientům byli blíže a zajistili tři hlavní pilíře: odbornost, regionální řízení a zaměření se na pacienta.
K dosažení našich cílů a zajištění těchto tří pilířů nám pomáhají business units, v rámci kterých zajišťujeme řízení životních cyklů produktů B. Braun a obchodní týmy, kteří zabezpečují prodej ve svěřených regionech v rámci celé České republiky a Slovenska.
Naše společnost disponuje vyspělým servisním centrem, které sídlí v Nehvizdech nedaleko Prahy. Zabezpečujeme servis přístrojů jak u zákazníka, tak i přímo v centru v Nehvizdech. Našim zákazníkům rovněž nabízíme odborné a technické poradenství a provádíme pravidelné prohlídky přístrojů přímo na jejich pracovištích. Součástí servisního centra je i oddělení administrativy, které pomáhá s administrací servisních zakázek.
Servisní centrum se dělí na tři oddělení:
Servisní centrum sídlí ve třetím patře budovy Olymptoy, v průmyslové zóně hned na začátku Nehvizd. Společně s naším servisním centrem tu najdete i část logistiky a sklad B. Braun.
Naši zaměstnanci můžou parkovat přímo před budovou Olymptoy. Obědy jim zajišťujeme formou donáškové služby.
Hledáme kandidáty, kteří mají skutečný zájem pracovat v B. Braun a u nichž vidíme, že se na schůzku s námi důkladně připravili. Přípravu na pohovor tedy rozhodně nepodceňujte!
Výběrové řízení u nás bývá zpravidla dvoukolové, výjimečně tříkolové.
V prvním kole se sejdete s personalistou a vedoucím nebo manažerem týmu, jehož součástí se chcete stát. Zajímají nás nejen vaše předchozí pracovní zkušenosti, ale také vaše úspěchy a motivace, proč chcete pracovat právě v naší společnosti. Samozřejmostí je také prostor pro vaše otázky, které rádi zodpovíme.
Součástí prvního kola výběrového řízení může být test či případová studie prověřující vaše odborné znalosti. Většina kandidátů absolvuje rovněž test z anglického jazyka. Velmi významné je pro nás také ověření pracovních referencí z vašich předchozích zaměstnání.
Pokud vše úspěšně zvládnete a budete chtít pokračovat dál, postoupíte do druhého kola výběrového řízení.
Druhé kolo probíhá formou rozhovoru se členem vedení.
Pokud i tato fáze dopadne dobře, máte vyhráno. Pak už jen zbývá domluvit nástupní formality a těšit se, až vás přivítáme první den v zaměstnání.
Férový přístup ke každému uchazeči je pro nás důležitý, a proto vám vždy dáme zpětnou vazbu, a to i v případě, že ve výběrovém řízení neuspějete. Nebojte se. Vaše data budou zajištěna proti zneužití podle zákona 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů.
Dodržujeme dress code, a proto uvítáme, pokud i tuto část přípravy na pohovor nezanedbáte. Ačkoli to není jednoduché, zkuste působit uvolněně. Nervozitu nechte za dveřmi. Váš úsměv kolegyně a kolegy, se kterými se na pohovoru setkáte, potěší.
Sídlo společnosti se nachází v pěší vzdálenosti od stanice metra C – Chodov v areálu The Park a zároveň nedaleko dálnice D1. V podzemních garážích lze snadno zaparkovat na místech pro návštěvy.
Motivace našich zaměstnanců a jejich spokojenost jsou pro nás na prvním místě. Proto neustále pracujeme na zdokonalování pracovních i volnočasových podmínek, abychom zajistili dobrou atmosféru pro jednotlivce i týmy. Zlepšování kvality života lidí a špičková péče o pacienty jsou pro nás stejně důležité jako péče o naše zaměstnance.
Našim zaměstnancům poskytujeme několik druhů benefitů. Mezi plošné benefity patří např. 5 týdnů dovolené, zdravotní volno nebo příspěvek na stravování. Zaměstnanci také mají možnost vybrat si řadu odměn a výhod podle svých zájmů a preferencí v aplikaci Benefit Plus. Za mimořádný pracovní výkon poskytujeme mimořádné benefity a oceňujeme i pracovní či životní výročí. Samozřejmostí jsou reprezentativní moderní kanceláře (open space) a přátelské pracovní prostředí v týmu B. Braun.
Užijte si pracovní i volný čas podle vlastní chuti a zálib. Rádi vás v tom podpoříme našimi firemními benefity:
Samozřejmostí je dovolená nad stanovený zákonný rámec, tj. celkem 5 týdnů dovolené/rok. Zaměstnancům B. Braun Medical také poskytujeme 4 dny „sick days“.
V rámci udržení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem mohou zaměstnanci na většině administrativních pozic využívat pružnou pracovní dobu a práci z domova. Standardně nabízíme hybridní pracovní model 3 dny v práci a 2 dny home office.
Nabízíme využití bodů z benefitního portálu Benefit Plus. Tyto benefitní body lze využít na kulturu, zdraví, knihy, cestování, sport, osobní rozvoj anebo na další výhody a slevy, které tento benefitní systém nabízí. Každý zaměstnanec má možnost si ze široké nabídky produktů a služeb vybrat dle svých preferencí.
V rámci benefitního portálu máme také připravené mimořádné benefity k příležitosti významného pracovního nebo životního jubilea našich zaměstnanců.
Pro naše zaměstnance jsem připravili motivační systém odměňování založený na výsledcích práce jednotlivce, oddělení i celé firmy. Za mimořádné pracovní výsledky a perfektně odvedenou práci máte možnost získat další benefitní body navíc.
Zaměstnancům každý měsíc poskytujeme příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu. Díky tomu si naši zaměstnanci mohou dát svůj oběd kdekoli a jediné, co k tomu potřebují, je jejich platební karta.
Naši zaměstnanci se kdykoli během dne mohou občerstvit, k dispozici mají kromě studených a teplých nápojů také zdravé svačinky. Jídelna a plně vybavená kuchyňská linka jsou samozřejmostí.
Naši obchodní partneři připravili speciální nabídky, a tak si naši zaměstnanci mohou užívat ještě více výhod – například zvýhodněné telekomunikační služby i pro rodinu a nejbližší nebo slevy na nákupy široké škály produktů a služeb.
...a samozřejmě přátelské pracovní prostředí v týmu B. Braun.
Studuješ a hledáš práci, která ti otevře dveře do pracovního světa ve zdravotnictví? Pak jsi na správných kariérních stránkách. Svěží nápady a nadšení mladých lidí nás baví. Právě proto jsme v B. Braun otevřeli dva studentské programy: B. Braun Start a B. Braun Potential.
Rádi vám představíme tým, který se v B. Braun stará o výběr kvalitních lidí. V případě zájmu či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
HR Business Partner - B. Braun Medical