Obchodní služby

Rychlé vyhledání produktu

Vybrat kategorii nebo podkategorii

Zjednodušte si nákup

Záleží nám nejen na kvalitě našich produktů, ale také na tom, abyste je měli stále k dispozici a jejich objednání i dodávka byly co nejpřehlednější a nejrychlejší. Proto jsme vyvinuli služby, které celý proces zefektivňují. Největší odběratelé mohou objednávat produkty přes náš e-shop B. Braun EASY se službou B. Braun PROFi pomocí elektronického nemocničního systému. K dispozici je fungující zákaznické centrum a vše vám samozřejmě dodáme přímo na oddělení. 

eShop B. Braun EASY

eShop B. Braun EASY

Objednávat produkty B. Braun nyní můžete odkudkoliv a kdykoliv, stačí jen pár kliknutí myší. B. Braun EASY nabízí jejich přehledné zobrazení a popis, aktuální ceny a informace o dodací lhůtě, jednoduché objednávání podle šablony, klasický systém vložení produktů do nákupního košíku a odeslání objednávky.

Bezpečně, rychle, 24 hodin denně

B. Braun EASY nabízí uživatelsky přátelské a jednoduché prostředí. Je určen pro všechny zdravotnické provozy. Byl vyvinut tak, aby minimalizoval nedorozumění či chyby způsobené lidským faktorem. Poskytuje aktuální data, možnost přesně specifikovat každou vaši objednávku, možnost vytvořit objednávku na základě předchozí, rychlou komunikaci a samozřejmě 100% ochranu citlivých dat.  Součástí služby je zaškolení odpovědných osob prostřednictvím instruktážních videí nebo formou osobní návštěvy našeho specialisty.

V eshopu najdete kompletní portfolio společnosti na jednom místě. Můžete si tedy dohledat veškeré informace, vidíte historii svých objednávek a můžete vše jednoduše ovládat.   

Jak službu objednat
Službu objednáte na lince zákaznického centra. Po objednání služby vám zašleme přihlašovací údaje a můžete začít objednávat. 

Cena
Služba je poskytována zdarma. 

Přihlášení do eShopu

Elektronické objednávání B. Braun PROFI

Wireless Metallic Keyboard

Systém elektronického objednávání B. Braun PROFI vám umožňuje odesílat objednávky pomocí nemocničního informačního systému přímo do systému naší společnosti. Je určen především pro nemocnice se zavedeným informačním systémem sloužícím i pro objednávání zdravotnického zboží.

Maximální efektivita objednávání a zásobování produktů do celé nemocnice

Systém B. Braun PROFI zjednodušuje zásobování jak dílčích oddělení, tak celé nemocnice. Nabízí možnost generování objednávky pro jednotlivá oddělení přímo z nemocničního informačního systému, systém centrálního schvalování objednávek a jejich souhrnné objednávky, stejně jako zásobování jednotlivých nemocničních oddělení.

Systém je vyvinut tak, aby minimalizoval nedorozumění či chyby způsobené lidským faktorem.  Poskytuje aktuální data, okamžitou informaci o ceně, přesnou specifikaci objednávek, rychlou komunikaci a samozřejmě 100% ochranu citlivých dat. Personál, který bude se službou pracovat, zaškolíme přímo na pracovišti.

Jak si službu objednat
Službu si objednáte na lince zákaznického centra. Následně naši pracovníci provedou technickou analýzu možností napojení vašeho informačního systému, nastaví přímý přenos objednávek z vašeho informačního systému do objednávkového systému společnosti B. Braun Medical a zavedou testovací provoz. Poté již spustí ostrý provoz s automatizovaným přenosem objednávek a dodacích listů.

Cena
Odvíjí se od připravenosti informačního systému na propojení s externím objednávacím systémem.

Služby Zákaznického centra

Image Gallery

Pracovníci našeho zákaznického centra jsou připraveni vám kdykoliv poradit a pomoci. Zákaznické centrum zajišťuje příjem objednávek zboží elektronickou cestou (přes nemocniční informační systém B. Braun PROFI nebo eShop B. Braun EASY), e-mailem, telefonem nebo faxem. Kvalifikovaný personál se rád postará o veškeré vaše požadavky.

Individuální přístup

Každý zákazník má jiné potřeby. Proto si naše zákaznické centrum zakládá na individuálním přístupu. Každému zákazníkovi přidělíme vlastní referentku nebo referenta, ti jej znají a orientují se v jeho požadavcích. Abychom docílili opravdu detailní znalosti vašich požadavků a jejich řešení, náš pracovník vás osobně navštíví.

Služby zákaznického centra

  • Příjem a zpracování všech typů objednávek a žádostí
  • Informace o dodacích termínech, případném nedoručení a výpadcích
  • Informace o materiálových náhradách a novinkách na trhu
  • Zajištění odpovědí na vaše odborné dotazy týkající se portfolia B. Braun
  • Poradenství vedoucí k optimalizaci v oblasti objednávek a dodávek zboží
  • Příjem a vyřizování reklamací
  • Příjem požadavků na záruční a pozáruční servis
  • Možnost vrácení chybně objednaného nebo nepotřebného zboží
  • Přednostní dodání nedostatkových materiálů pro velké zákazníky 

Dodávky přímo na oddělení

Přímé zásobování jednotlivých nemocničních oddělení vám ušetří náklady na interní dopravu, manipulaci se zbožím a skladové prostory. Zajistíme distribuci veškerého zdravotnického materiálu také od jiných dodavatelů až na koncová oddělení. Dodávky jsou určeny zejména pro nemocnice se zavedeným informačním systémem pro objednávání zdravotnického zboží, ideálně pro zdravotnická zařízení v rámci holdingu.

Méně starostí, nákladů, nižší nároky na personál a snížení chybovosti

Vaše objednávky vám dodáme v dohodnutém čase. Dodávky přímo na oddělení přinášejí snížení nákladů na skladové prostory a manipulaci se zbožím, zlepšení cash flow a další úspory v oblasti administrativy. Již se nemusíte starat o distribuci zdravotnického materiálu na jednotlivá nemocniční oddělení, interní distribuci zajistíme za vás. Tím zajistíme výrazné snížení chybovosti a zjednodušíme informační toky eliminací tisku objednávek z nemocničního systému.

Jak dodávky na oddělení fungují

Jednotlivá oddělení samostatně objednávají materiál prostřednictvím elektronické žádanky. Požadavky jsou shromažďovány na centrálním pracovišti nemocnice, kde probíhá tzv. autorizace objednávky a její odeslání dodavatelům. Proces autorizace umožňuje provádět kontrolu objednávaných položek z hlediska jejich zařazení na pozitivní list a z hlediska finančních nákladů jednotlivých oddělení. V nemocnici probíhá kontrola, schválení a odeslání objednávky pověřenou osobou. Elektronické objednávky jsou dle stanovených objednávkových dnů elektronicky odesílány jednotlivým dodavatelům. Umožňujeme zpětné zaslání dodacího listu v elektronické podobě a potvrzení o přijaté objednávce. Společnost B. Braun Medical pro vás zajišťuje kompletaci dodávek a jejich včasné doručení na cílové oddělení v nemocnici. V případě problémů je vám k dispozici podpora našeho zákaznického centra

Jak službu objednat

Zavedeme vám systém elektronického objednávání B. Braun PROFI. Náš pracovník provede analýzu potřeb distribuce zboží a vytvoří individuální návrh distribuce na jednotlivá oddělení. Po postupném zavedení distribučního schématu v testovacím provozu spustíme ostrý provoz.

Cena služby je kalkulována individuálně.

Jak služby objednat

Zákaznické centrum

Ke stažení

Popis Dokument Odkaz
Všeobecné obchodní podmínky Platné od 1.11.2023
pdf (1.3 MB)
Katalog služeb
pdf (1.0 MB)