Posilování Bude vám lépe

Rychlé vyhledání produktu

Vybrat kategorii nebo podkategorii

Budujte svalovou hmotu – předejděte sarkopenii

Než začnete s posilováním, měli byste absolvovat celkovou fyzickou prohlídku pod dohledem svého onkologa, specialisty nebo fyzioterapeuta, abyste se vyvarovali přepětí nebo aby vám doporučili cvičení vhodné pro váš stav. 

strength training in daily activities
Sílu získáte každodenním pohybem.

Cvičit můžete na strojích v posilovně nebo využít doma menší vybavení, jako posilovací gumy nebo činky. Věnujte pozornost správnému dýchání – vždy při napínání svalů vydechujte, abyste udrželi nízké svalové napětí a stabilní krevní tlak. Nevystavujte se nadměrnému vypětí, postupujte po malých dávkách.

Příklady cvičení: 

  • Zvedání zátěže
  • Práce s posilovacími gumami
  • Těžší práce na zahradě (kopání, házení lopatou)
  • Chůze po schodech
  • Aerobní chůze

Doporučení: 3× týdně: Jedno cvičení na větší svalovou skupinu, 8–15 opakování v cyklu, dva cykly na jedno cvičení.